Семінару «Шляхи реалізації неформальної/інформальної освіти здобувачів фахової передвищої освіти засобами навчальних дисциплін»
22 листопада 2024 року педагогічні працівники ВСП «Технолого-економічний фаховий коледж МНАУ» стали учасниками семінару «Шляхи реалізації неформальної/інформальної освіти здобувачів фахової передвищої освіти засобами навчальних дисциплін», присвяченому аналізу основних переваг неформальної освіти в освітньому процесі, проблемам щодо пошуку та використання дистанційних платформ та сервісів для здобувачів освіти, характеристиці найбільш популярних платформ для неформальної освіти. Методичний досвід і здобутки з цього питання презентувала циклова комісія гуманітарних та соціально-економічних дисциплін.
На початку заходу психологом Ольгою ПАВЛОВОЮ було проведено психологічну вправу «Комунікаційні бар’єри в неформальному навчанні». Доповідач Анна КИРИЛЕНКО ознайомила з результати анкетування педагогів з питання реалізації неформальної освіти та залучила присутніх до «Ярмарки ідей» з метою визначити, які курси та платформи використовують педагоги засобами своїх дисциплін. Співдоповідачі Євгеній РЯБОВ та Олександр РАЧКОВ виступили з аналізом питань видів, форм неформальної/інформальної освіти та презентували нові платформи для вдосконалення навичок і саморозвитку, акцентувавши увагу присутніх на платформі Learnlifelong, створеній для розміщення авторських курсів, розроблених педагогами.
Під час семінару голова циклової комісії Ірина ХОМУТОВСЬКА ознайомила з порядком та процедурою перезарахування результатів навчання, здобутих шляхом неформальної освіти, навела конкретні приклади, коли отримані здобувачами освіти сертифікати дали можливість зарахувати отримані ними компетентності як результати вивчення тем дисципліни «Історія: Україна і світ».
Під час традиційної рубрики «Запитуйте-відповідаймо» було надано відповіді на питання, які хвилюють педагогів на шляху реалізації засад неформальної/інформальної освіти та акцентовано увагу на тому, що неформальна освіта є незамінним явищем різнобічної освіти особистості протягом усього життя, а також здатна забезпечити якісну підтримку та розширити формальну освіту, що відповідає вимогам сучасного суспільства. Тільки тоді навчання стає ефективним.