Back

Найбільш поширеними формами (інструментами спілкування)  дистанційних технологій є наступні:

  • електронна пошта (засіб передавання різного виду повідомлень);
  • віртуальний кабінет (місце зосередження теоретичного матеріалу певного предмета та можливість здійснення самоконтролю учасниками освітнього процесу за результатами самостійного опрацювання);
  • чат (спілкування користувачів у режимі реального часу);
  • відео конференція (конференція реального часу в онлайн режимі);
  • блог (належить одній особі (конкретному педагогові) і дозволяє користувачам виконувати певні пропоновані завдання) тощо.

 Основним засобами онлайн комунікації можуть бути:

  1.  Zoom, Skype — безкоштовне програмне забезпечення з закритим кодом, що забезпечуе текстовий, голосовий та відео зв’язок через інтернет між учасниками освітнього процесу;
  2. Viber — мобільний додаток для безкоштовних повідомлень і дзвінків між користувачами viber, що використовують 3G, 4G або Wi-Fi Інтернет-з’єднання;
  3. Telegram — месенджер, програмне забезпечення для смартфоків, планшетів та ПК, яке дозволяе обмінюватися текстовими повідомленнями, графічними файлами, відео файлами, а також безкоштовними дзвінками;
  4.  Cоціальні мережі (Facebook, Twitter, Instagram, Google+).

Для організації дистанційного навчання Коледж використовує MOODLE – система дистанційного навчання, що розроблена спеціально для учбових закладів.

 Інформаційно-навчальне середовище Коледжу дозволяє усім учасникам освітнього процесу безкоштовно користуватися платформою,  поштою та підтримувати зворотний зв’язок «викладач-студент».

Кожний учасник освітнього процесу має свій унікальний логін та пароль для входу в свій обліковий запис у домені MOODLE .

Translate »