Back

 

Циклова комісія з технологічних дисциплін забезпечує навчання здобувачів фахової передвищої освіти за спеціальністю 204 Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва освітньо-професійна програма “Технологія виробництва та переробки продукції тваринництва”  освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».

Викладацький склад циклової комісії

До складу циклової комісії входять як досвідчені викладачі так і перспективна молодь:

·       Калиниченко Галина Іванівна – голова циклової комісії

·       Крамаренко Олександр Сергійович

·       Люта Ірина Миколаївна

·       Бондар Алла Олександрівна

·       Посухін Вадим Олександрович

·       Стародубець Олексій Олександрович

·       Трибрат Руслан Олександрович 

·       Онищенко Людмила Володимирівна

·       Петрова Олена Іванівна

·       Данильчук Галина Анатоліївна

·       Посухін Вадим Олександрович

Навчальні дисципліни

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен  знати: – основні закони біологічного розвитку організму; – будову, топографію, функцію органів і систем органів та організму в цілому, їх порівняльно-анатомічні та вікові особливості, фізіологічні константи для різних видів тварин;      – взаємозв’язок  органів і систем як один з одним, так і всього організму з умовами утримання тварин.

Мета: Формування знань та набуття теоретичних і практичних навичок із організації і проведення зоогігієнічних і ветеринарно-профілактичних заходів у тваринництві.

Метою навчальної дисципліни є надання студентам спеціальних знань і вмінь щодо особливостей годівлі тварин, визначення кормових норм для тварин залежно від живої маси, фізіологічного стану, напряму продуктивності, віку, статі; правил і техніки  складання збалансованих раціонів, що забезпечують максимальну продуктивність тварин за мінімальних витрат кормів на одиницю продукції без шкоди для здоров’я.

Основною метою вивчення  дисципліни «Конярство» є   вивчення походження і еволюції коня, морфологічних і фізіологічних особливостей коней, класифікації порід, оцінки екстер′єру, конституції і продуктивності, сучасного рівня селекційної роботи та технологій утримання, догляду, годівлі і тренінгу. Головне завдання навчальної дисципліни полягає у вивченні  сучасних досягнень науки з розведення коней, передового досвіду щодо технології утримання, догляду, годівлі, організації тренінгу та випробувань на іподромах, а також використання в медицині, ветеринарії та фармакології.

Завдання дисципліни – «Міжнародна стандартизація та безпека продукції тваринництва» надає майбутнім фахівцям фундаментальних знань і практичних навичок з питань міжнародної системи стандартизації, сертифікації і метрології, основних напрямів її розвитку, організації контролю якості і впливу стандартизації на якість продукції.

Вивчення дисципліни дає можливість оволодіти сучасною системою теоретичних та практичних навичок щодо мікробіології

Мета навчальної дисципліни – освоєння здобувачами освіти основних закономірностей спадковості і мінливості ознак у вищих еукаріот, зокрема сільськогосподарських тварин та досвіду їх застосування в селекційній практиці, під час організації технологій виробництва продукції тваринництва

Мета:  дати студентам обсяг знань з теоретичних положень організації та проведення дослідів із фундаментального , професійно-орієнтованого та спеціального циклів, набуття ними практичних умінь і навичок з питань планування дослідів за визначиними темами.

Мета викладання навчальної дисципліни полягає у наданні майбутнім спеціалістам знань з основ анатомії і фізіології сільськогосподарських тварин, біологічних і господарських особливостей домашніх тварин, різних видів та порід, основ розведення, з біології живлення домашніх тварин різних видів і організації науково обґрунтованої годівлі, технології заготівлі кормів, контролю повноцінності годівлі тварин, основних параметрів та принципів технології виробництва основних видів продукції тваринництва в господарствах з різною формою власності.

Метою дисципліни є формування у студентів цілісної уяви про загальні закономірності розвитку живої природи та тваринного світу зокрема; індивідуальний та історичний розвиток тваринного світу; вивчення основ анатомії і фізіології, розведення і годівлі та утримання сільськогосподарської птиці, технологічних процесів виробництва продукції тваринництва, біології бджолиної сім’і, утримання та розведення бджіл, медоносної бази бджільництва, використання бджіл для запилення сільськогосподарських культур та організації пасічних господарств.

Розведення сільськогосподарських тварин це наука про методи відтворення та якісного поліпшення домашніх тварин, вона включає в себе широке коло питань про походження і доместикацію, породу і породотворчий процес; залежність рівня продуктивності та інших функцій організму від особливостей будови тіла, спадковості і чисельних факторів паратипового характеру; методи розведення, відбору та підбору; ефективного застосування різних програм селекції, а також використання існуючих та впровадження у селекційний процес сучасних досягнень біологічної науки та передової практики

Мета дисципліни – дати студентам теоретичні знання і практичні навички з годівлі, утримання, розведення і використання великої рогатої худоби, закласти наукові основи одержання від тварин максимальної кількості високоякісної продукції та удосконалення племінних якостей тварин для повної реалізації їх генетичного потенціалу.

Мета вивчення навчальної дисципліни: формування у студентів системи знань і навиків з питань з біології бджолиної сім’ї та її особин, медоносних ресурсів, засобів механізації та обладнання, технологій утримання і розмноження бджолиних сімей, запилення ентомофільних рослин, хвороб бджіл, організації виробництва, переробки продукції бджільництва, а також набуття навичок і вмінь роботи з бджолиними сім’ями та оцінки їх стану відповідно до кваліфікаційної характеристики спеціальності.

Мета та завдання дисципліни – забезпечити необхідні знання і уміння студентів з технології виробництва продукції вівчарства (оцінка якісних та кількісних показників вовни, вад вовни, племінного ведення вівчарства і козівництва) фахівцями аграрного профілю для успішної діяльності за фахом.

Метою викладення дисципліни є вивчення теоретичних основ та набуття практичних навичок щодо оцінки кролів різних порід, як засобів виробництва продукції – шкурок, пуху, м’яса, а також організації і проведення селекційної роботи та розробки інтенсивних технологій у кролівництві та звірівництві. Вивчення цього курсу забезпечить у випускників набуття достатніх знань, умінь і навичок для професійного підходу до розв’язування практичних завдань з кролівництва і звірівництва.

Метою викладання навчальної дисципліни ” Технологія виробництва продукції птахівництва” є підготовка висококваліфікованих фахівців, що володіють загальними знаннями з технологій виробництва харчових яєць та м’яса птиці, які необхідні для засвоєння технологічних ланцюгів щодо виробництва і переробки продукції птахівництва.

Метою вивчення дисципліни «Технологія виробництва продукції свинарства» є набуття студентом знань, умінь і навичок на основі глибоких знань біологічних і господарських особливостей свиней різних порід, студентами буде освоєна теорія і практика одержання від них дешевої екологічно чистої високоякісної свинини і високопродуктивних племінних тварин

Метою навчальної дисципліни “Технологія переробки продукції тваринництва з основами виробничої санітарії” є підготовка фахівців, здатних виготовляти високоякісну продукцію згідно з опанованими сучасними технологіями, аналізувати виробничі ситуації, приймати оптимальні рішення щодо виконання технологічних процесів і розроблення складу і технологій виготовлення конкурентоспроможних м’ясних продуктів.

Метою дисципліни «Технології» як однієї із фундаментальних, професійно зорієнтованих дисциплін, є формування професійної орієнтації, усвідомлення значимості виробництва і переробки продукції тваринництва щодо нормального життєзабезпечення людини, раціонального природокористування, для оволодіння методами наукової діяльності і формами навчання. Але основною метою дисципліни – є допомогти адаптації першокурсників у вищому навчальному закладі, ознайомити їх з його історією, структурою, організацією навчального процесу, системою та методикою навчання за вибраною спеціальністю, аграрною політикою в Україні, станом та перспективами розвитку тваринництва та його переробної галузі, сприяти естетичному вихованню, формуванню моральності, загальної та професійної культури здобувачів вищого навчального закладу, ознайомити їх з рухом України до інтеграції в Європейський освітній простір.

Метою вивчення дисципліни є формування у здобувачів професійних навичок щодо удосконалення технологій виробництва і переробки високоякісної продукції тваринництва (за видами тварин), спрямованих на ресурсо- та енергозбереження. Освоєння дисципліни дає майбутнім фахівцям можливість розробляти і впроваджувати технології виробництва і переробки конкурентноздатної продукції тваринництва за мінімальних витрат

Програмою дисципліни «Технологія вирощування риби» передбачено вивчення технології виробництва продукції рибництва в господарствах різних форм власності. Викладання дисципліни необхідно проводити з урахуванням сучасного менеджменту і маркетингу у рибництві, що забезпечують стабільність розвитку і високу конкурентоспроможність галузі. Головне завдання навчальної дисципліни полягає у акцентуванні, що під час вивчення повинне бути досягнуто комплексне засвоєння студентами всіх технологічних прийомів, які пов’язані з виробництвом продукції.

Основною метою навчальної дисципліни є – навчити майбутніх фахівців кваліфіковано проводити організаційні та зооветеринарні заходи з цехової системи відтворення тварин з урахуванням питань організації штучного осіменіння самок, технології трансплантації ембріонів; володіти методами проведення диспансеризації, діагностики вагітності та визначення причин і розмірів неплідності. Оволодіння навичками отримання, оцінки якості, розрідження, зберігання та раціонального використання сперми. Визначення оптимального часу для осіменіння, освоєння методів введення сперми різним видам сільськогосподарських тварин.

Метою вивчення дисципліни є формування у студентів професійних знань, щодо будови технологічного обладнання, порівняння різних видів технологічного обладнання, що використовуються для виконання однакових операцій, для досягнення високої якості продукції, скорочення витрат енергії, сировини і витрат ручної праці.

Translate »