Back

Циклова комісія з дисциплін електроенергетики, електротехніки та електромеханіки забезпечує навчання здобувачів фахової передвищої освіти за спеціальністю 141 Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка освітньо-професійна програма “Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка”  освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».

Після закінчення навчання здобувачі освіти отримують кваліфікацію фаховий молодший бакалавр з електроенергетики, електротехніки та електромеханіки, який може займати посади

  • 3113 Електрик цеху

  • 3113 Електрик дільниці

  • 3113 Електродиспетчер

  • 3113 Технік-електрик

  • 3113 Фахівець з експлуатації електричних станцій, енергетичних установок та мереж

  • 7241 Електромонтажник вторинних ланцюгів

  • 7241 Електромонтажник електричних машин

  • 7245 Електромонтажник з кабельних мереж

  • 7137 Електромонтажник з освітлення та освітлювальних мереж

  • 7241 Електромонтажник розподільних пристроїв

  • 7241 Електромонтажник силових мереж та електроустаткування

  • 7241 Електромонтажник-налагоджувальник

  • 7241 Електромонтер з випробувань та вимірювань

  • 7241 Електромонтер з експлуатації розподільних мереж

  • 9322 Електромонтер з нагляду за трасами кабельних мереж

  • 7242 Електромонтер з обслуговування електроустановок

  • 7241 Електромонтер з обслуговування електроустаткування електростанцій

  • 7241 Електромонтер з обслуговування підстанції

  • 7241 Електромонтер з ремонту та монтажу кабельних ліній

  • 7241 Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування

Після здобуття кваліфікації фахового молодшого бакалавра випускник коледжу може продовжити навчання за скороченим терміном на відповідному факультеті Миколаївського національного аграрного університету та інших навчальних закладах України.

Викладацький склад циклової комісії

До складу циклової комісії входять як досвідчені викладачі так і перспективна молодь:

  • Василенко Олена Миколаївна – голова циклової комісії
  • Кошкін Дмитро Леонідович
  • Сидорика Ігор Миколайович
  • Вахоніна Лариса Володимирівна
  • Бєлова Світлана Анатоліївна
  • Мартиненко Володимир Олександрович
  • Садовий Олексій Степанович
  • Зайцева Ірина Валеріївна

Навчальні дисципліни

Автоматизація технологічних процесів – це етап комплексної механізації, що характеризується звільненням людини від безпосереднього виконання функцій управління технологічними процесами і передачею цих функцій автоматичним пристроям. При автоматизації технологічних процесів отримання, перетворення, передача і використовування енергії, матеріалів і інформації виконуються автоматично за допомогою спеціальних технічних засобів і систем управління.

Здобувач освіти вивчить призначення, будову і принцип дії систем електрообладнання, порядок підготовки їх до роботи, методику вибору електродвигунів, електронагрівальних, освітлювальних та опромінювальних установок, апаратів керування і захисту, засобів автоматизації машин, агрегатів та потоков

Метою дисципліни є набуття майбутніми технічними фахівцями-електриками необхідних теоретичних і практичних знань щодо використання оптичного випромінювання в технологічних процесах сільськогосподарського виробництва, вміння творчо вирішувати завдання з питань розрахунку, проектування, вибору та експлуатації електроосвітлювальних та опроміню вальних технологічних установок в сільськогосподарському виробництві з метою його інтенсифікації

Мета вивчення дисципліни – пізнання природи та оволодіння основами теорії електромагнітних і електромеханічних процесів перетворення енергії та відповідних перетворювачів енергії, без якісного засвоєння яких неможливо вивчення послідуючих спеціальних дисциплін

Мета вивчення дисципліни – набуття теоретичних знань та практичних навичок з будови й роботи електротехнічних установок у сільськогосподарському виробництві, вибору електротехнічного устаткування, апаратів і їх раціональної експлуатації.

Метою вивчення дисципліни  є: набуття здобувачами фахової передвищої освіти  необхідних знань та вмінь для забезпечення надійної та ефективної роботи систем електропостачання споживачів агропромислового, промислового комплексів та побутових споживачів у сільських районах; підготовка студентів до діяльності в системах електропостачання агропромислового комплексу. Базові знання і навики, одержані при вивченні дисципліни, будуть використовуватися здобувачами фахової передвищої освіти при вивченні та засвоєнні дисциплін спеціалізації.

Метою дисципліни є набуття майбутніми фахівцями необхідних теоретичних і практичних знань з автоматизованого електроприводу виробничих машин і механізмів, вирішення інженерних задач проектування і технічного вдосконалення електроприводів виробничих машин і механізмів у сільськогосподарському виробництві, а також їх дослідження в експлуатаційних умовах.

Мета вивчення дисципліни – вивчення науково-технічних основ електротехнологій в агропромисловому комплексі і освоєння інженерних методів вирішення завдань по її раціональному використанню

Метою дисципліни «Загальна електротехніка з основами автоматики» є формування системи теоретичних знань фундаментальної електротехнічної підготовки здобувачів освіти, необхідної для практичної професійної діяльності і подальшого вивчення інших спеціальних електротехнічних дисциплін відповідно навчальному плану.

Дисципліна призначена для розв’язання різноманітних інженерно-геометричних задач: моделювання форм, вивчення правил технічного документування, набуття вмінь розв’язувати інженерні задачі графічними засобами, розвитку навичок виконання й читання креслеників. 

Метою викладання нормативної компоненти «Конструкційні та електротехнічні матеріали» є спрямоване формування у здобувачів фахової передвищої освіти матеріалістичного світогляду, який стане фундаментом до вивчення електротехнічних профілюючих дисциплін; розширення здібностей порозуміння суттєвості різноманітних процесів, які трапляються при впливанні на матеріали електромагнітного поля; передбачення поведінки електричної схеми, при використанні різноманітних електротехнічних матеріалів.

Метою навчальної дисципліни КВП з ОМ є надання майбутнім фахівцям знань з теоретичних основ метрології та з теорії похибок вимірювань, а також практичних навичок з метрологічного забезпечення вимірювань електричних, магнітних і неелектричних величин та навичок з метрологічної повірки засобів вимірювань при їх практичному використанні в електроенергетиці. Науковою основою навчальної дисципліни є метрологія, як наука. Технічною базою електричних вимірювань є електричні засоби вимірюваної техніки

Мета та завдання вивчення дисципліни: Освоєння основних положень проектування, монтажу, наладки та експлуатації електрообладнання систем електропостачання та електроспоживання на основі діючої нормативної документації.

Мета вивчення дисципліни – полягає у вивченні методів складання математичних моделей електронних об’єктів та систем, їх дослідження з проведенням аналізу та синтезу. На базі зроблених при цьому висновків з’являється можливість проектування складаних електронних систем таких як керовані системи живлення та різноманітні фільтруючі системи

Метою вивчення навчальної дисципліни є засвоєння здобувачами фахової передвищої освіти знань побудови сучасних систем керування, зв’язку, збору та перетворення інформації , її моніторингу.

Мета:надання здобувачам фахової передвищої освіти знань для розробки теми, обґрунтування необхідності проведення дослідження та використання енергозберігаючих технологій.

Метою дисципліни «Польові та електромагнітні розрахунки» є набуття необхідних теоретичних знань і практичних навичок з питань наявності та компонент польової форми матерії – електростатичного поля, магнітного поля постійного струму та змінного електромагнітного поля, а також методів їх розрахунків.

Метою дисципліни «Технології» як однієї із фундаментальних, професійно зорієнтованих дисциплін, є формування професійної орієнтації, усвідомлення значимості електротехнологій щодо нормального життєзабезпечення людини, раціонального природокористування, для оволодіння методами наукової діяльності і формами навчання. Але основною метою дисципліни – є допомогти адаптації першокурсників у вищому навчальному закладі, ознайомити їх з його історією, структурою, організацією навчального процесу, системою та методикою навчання за вибраною спеціальністю, аграрною політикою в Україні, станом та перспективами розвитку електроенергетики та його переробної галузі, сприяти естетичному вихованню, формуванню моральності, загальної та професійної культури здобувачів вищого навчального закладу, ознайомити їх з рухом України до інтеграції в Європейський освітній простір.

Предметом курсу є вивчення електромагнітних процесів в електричних колах і полях в загальній постановці,  є теоретичною базою для вивчення і засвоєння спеціальних дисциплін. Даний курс потребує вивченні знання основних розділів фізики і математики, зокрема, операцій з комплексними числами, диференціальних рівнянь, рядів Фур’є, перетворень Лапласа, векторного аналізу тощо.

Графіки та розклади

Графік ліквідації академічної заборгованості на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік консультування викладачів на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік проведення відкритих занять на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік презентації та консультування щодо вибору освітніх компонентів на  2023-2024 навчальний рік

Translate »