Back

 

Циклова комісія агрономічних дисциплін  забезпечує навчання здобувачів фахової передвищої освіти за спеціальністю 201 Агрономія освітньо-професійна програма “Агрономія”  освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».

 

Викладацький склад циклової комісії

До складу циклової комісії входять як досвідчені викладачі так і перспективна молодь:

Навчальні дисципліни

Метою дисципліни «Агрометеорологія» є формування у студентів сучасних уявлень про закономірності гідротермічного режиму в системі “ґрунт – рослина – атмосфера”, впливу агрометеорологічних умов на найважливіші процеси життєдіяльності рослин та тварин. Особлива увага приділяється впливу екстремальних погодних умов на сільськогосподарське виробництво, ріст, розвиток та формування продуктивності рослин.

Мета викладання навчальної дисципліни: формування у здобувачів освіти знань та вмінь з використання добрив, підтримання родючості ґрунту, підвищення врожайності і якості сільськогосподарських культур.

Дисципліна “Біологія (біологія рослин, ботаніка)” є теоретичною основою всіх спеціальних дисциплін у системі підготовки спеціалістів для агрономічної галузі . Дисципліною передбачено вивчення як окремих рослин, так і їх систематичних груп і фітоценозів з різних точок зору: будова, походження, різноманітність, поширення тощо. При викладі навчального матеріалу бажано використовувати приклади рослин і фітоценозів, найбільш важливих для сільськогосподарського виробництва.

Мета дисципліни «Виноградарство» полягає у оволодінні теоретичними основами розвитку галузі виноградарства в Україні та світі.

Мета вивчення дисципліни є здобути глибокі теоретичні знання та набути практичних навичок продуктивного використання ґрунту. Особливу увагу звернути на: фактори ґрунтоутворення; родючість ґрунту та її відтворення; фізичні та фізико-механічні властивості; водний, тепловий, повітряний і поживний режими і заходи їх поліпшення; наукові основи розміщення основних типів ґрунтів в різних кліматичних зонах України; класифікація, властивості ґрунтів; шляхи раціонального використання в сільському господарстві; зміни ґрунтового покриву в результаті антропогенного впливу.

Основною метою екологічної освіти є формування екологічної культури окремих осіб і суспільства в цілому, формування навичок, фундаментальних екологічних знань, екологічного мислення і свідомості, що ґрунтуються на ставленні до природи як універсальної, унікальної цінності.  Студенти мають вчитися аналізувати особливості прикладних моральних проблем, проводити компаративний аналіз різних різних підходів до вирішення моральних проблем, формувати і аргументувати власну моральну позицію щодо осмислення кожної проблеми прикладної етики.

Метою вивчення дисципліни є одержання здобувачами знань методики і організації наукових досліджень та придбання навичок дослідницької роботи в захисті рослин.

Метою навчальної дисципліни «Землеробство» є формування у майбутніх фахівців теоретичних і практичних основ підвищення родючості ґрунту, вивчення законів землеробства і вміння застосовувати їх на практиці, формування та проектування раціональної системи сівозмін, наукових основ обробітку ґрунту, захисту ґрунтів від ерозії і дефляції, управління фітосанітарним потенціалом з метою отримання стабільних і сталих врожаїв заданої якості, ознайомлення з основними системами землеробства.

Мета навчальної дисципліни “Кормовиробництво” полягає у формуванні у майбутніх фахівців – агрономів технологічної підготовки з питань вирощування основних кормових культур, виробництва високоякісних кормів з них, які є основою годівлі сільськогосподарських тварин і підвищення їх продуктивності та теоретичної бази для подальшого вивчення базових дисциплін, які визначають рівень спеціальної підготовки майбутнього фахівця.

Метою викладання навчальної дисципліни  «Насінництво і селекція» є вивчення методів виведення нових сортів та гібридів сільськогосподарських культур і збереження їх сортової чистоти за швидкого впровадження у виробництво. 

Мета дисциипліни – сформувати у здобувача осіти основні задачі ґрунтознавства та землеробства у підвищенні валових зборів продукції рослинництва і захисту ґрунтів та навколишнього середовища; склад та властивості ґрунту як екологічно вразливої системи; види родючості ґрунту, шляхи раціонального використання та відтворення його родючості, основні закони наукового землеробства; біологічні особливості та класифікація бур’янів, методику з обліку забур’яненості посівів та засміченості ґрунтів насінням бур’янів; заходи боротьби з бур’янами; теоретичні основи енергозберігаючих технологій обробітку ґрунту; систему заходів боротьби з ерозією ґрунту; сучасні інтенсивні системи землеробства; елементи систем землеробства, операції та прийоми обробітку ґрунту.

Мета:  дати студентам обсяг знань з теоретичних положень організації та проведення дослідів із фундаментального , професійно-орієнтованого та спеціального циклів, набуття ними практичних умінь і навичок з питань планування дослідів за визначиними темами.

Мета: вивчити овочеві, плодові та ягідниі культури, технологій їх вирощування, їхнє місце і роль в екологічній системі, закономірні зв’язки з факторами зовнішнього середовища, а також отримання практичних умінь і навичок з овочівництва та плодівництва.

Загальною метою «Географія» є формування в учнів географічної картини світу на прикладі вивчення систем розселення та просторової організації економічної діяльності в окремих регіонах і країнах з урахуванням сучасних геополітичних, соціальних, економічних та екологічних аспектів.

Дисципліна “Природничі науки. Біологія. Екологія”, в основі якої лежить наука про природу, покликана стати провідником пізнання будови і функцій живих організмів, їх взаємозв’язків, гуманістичних ідей, екологічного способу мислення, здорового способу життя.

Дисципліна “Біологія. Основи екологія”, в основі якої лежить наука про природу, покликана стати провідником пізнання будови і функцій живих організмів, їх взаємозв’язків, гуманістичних ідей, екологічного способу мислення, здорового способу життя.

Природничі науки (інтегрований курс: Хімія) – одна з фундаментальних природничих дисциплін, яка посідає важливе місце в системі викладання загальноосвітніх предметів. Знання з хімії формують світогляд здобувачів фахової передвищої освіти, раціональну поведінку при користуванні хімічними речовинами у побуті, розуміння суті хімічних процесів у природі та на виробництві, розуміння ролі науки у вирішенні харчових, медичних, сировинних та екологічних проблем.  Мета курсу спрямована на формування в здобувачів фахової передвищої освіти природничо-наукової картини світу (ПНКС) та природничо-наукової компетентності, уявлень про роль і місце людини в природі, засвоєння ними основних понять природознавства, що складають ядро знань про природу, на створення особистісно-значимої системи знань – образу природи  як основи життєствердного образу світу.

Дисципліна “Сільськогосподарська меліорація з основами геодезії” спрямована на формування у студентів базису професійних знань, необхідних в галузі сільськогосподарських меліорацій як основи підвищення продуктивності і збереження родючості ґрунтів в зонах надмірного і недостатнього природного зволоження.

Мета дисципліни- сформувати навички розв’язувати комплексні проблеми у галузі аграрних наук та продовольства, здійснювати наукові дослідження і отримувати нові та/або практично спрямовані результати та впроваджувати їх у виробництво.

Основна мета вивчення навчальної дисципліни – сформувати знання та практичні вміння з питань методичних основ стандартизації та управління якістю продукції рослинництва

Мета дисципліни – ознайомлення здобувачів освіти зі сільським господарством як галуззю матеріального виробництва, змістом, структурою освіти з агрономії, історією і системою вищої аграрної освіти вУкраїні та світі, особливостями агрономічної праці.

Мета дисципліни: формування спеціалістів зі знанням повного процесу виробництва продукції рослинництва.

Метою викладання навчальної дисципліни «Технологія виробництва, переробки і зберігання с.-г. продукції» є формування у фахівців конкретного розуміння того, що сучасні технології зберігання і переробки продукції рослинництва – це цілісні науково обґрунтовані системи з комплексом незамінних, взаємопов’язаних елементів.

Мета дисципліни “Технологія кормів з осн корм-ва” – формування у майбутніх фахівців технологічної підготовки з виробництва кормів, що є основою продуктивності тварин і забезпечення населення достатньою кількістю якісних продуктів харчування тваринного походження.

Мета вивчення дисципліни: формування у майбутніх фахівців системних знань і розуміння основних способів переробки продукції, їх вплив на умови і термін зберігання на основі вивчення технології зберігання та переробки основних видів сільськогосподарської продукції й обладнання підприємств із зберігання, переробки, транспортування продукції.

Метою викладання навчальної дисципліни «Фізіологія рослин з основами мікробіології» є вивчення життєвих процесів вищих рослин і діяльність мікроорганізмів у тісному взаємозв’язку з факторами довкілля. Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни є засвоєння законів життєдіяльності рослинного організму, можливість й уміння регулювати та керувати процесом росту й розвитку рослин, ознайомлення із систематикою і фізіологією мікроорганізмів

Дисципліна  «Хімія (неорганічна хімія)» базується на знаннях отриманих в середній школі, спрямована на практичне використання отриманих знань, встановленні взаємозв’язків між основними класами хімічних сполук та розширення  знань про ті класи сполук, без яких не можливе розуміння будови та функцій речовин, що є основою живих організмів. Метою вивчення дисципліни є питання основних понять і законів хімії, основ хімічної термодинаміки та кінетики, закономірностей протікання окисно-відновних реакцій, класифікації та номенклатури неорганічних сполук, властивостей металів і неметалів та їх сполук. Необхідно показати роль хімії в науковому розумінні картини світу, в охороні довкілля. Предметом дисципліни є виконання основної загальновиховної та розвиваючої функцію, що полягає у формуванні наукового світогляду здобувача фахової передвищої освіти, розвиває у нього сучасні форми теоретичного мислення, здатності аналізувати явища та вміння виконувати задачі, пов’язані з аналізом та синтезом інформаційного наукового простору.

Графіки та розклади

Графік ліквідації академічної заборгованості на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік консультування викладачів на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік проведення відкритих занять на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік презентації та консультування щодо вибору освітніх компонентів на  2023-2024 навчальний рік

Translate »