Back

 

Циклова комісія менеджменту та готельно-ресторанної справи забезпечує навчання здобувачів фахової передвищої освіти за спеціальностями:

  • 073 Менеджмент освітньо-професійна програма “Менеджмент”  освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр»,

  • 241 Готельно-ресторанна справа освітньо-професійна програма “Готельно-ресторанна справа”  освітньо-професійного ступеня «фаховий молодший бакалавр».

Викладацький склад циклової комісії

До складу циклової комісії входять як досвідчені викладачі так і перспективна молодь:

Навчальні дисципліни

Метою викладання навчальної дисципліни “Барна справа і організація роботи сомельє” є надання студентам комплексу спеціальних знань щодо організації роботи та обслуговування споживачів у барах, організації роботи сомельє та обслуговування гостей винами; формування у студентів системного мислення й комплексу знань у галузі ресторанного обслуговування.

Метою навчальної дисципліни є оволодіння комплексом знань і умінь для планування всіх етапів підприємницького циклу в готельноресторанному господарстві і складання бізнес-плану.

навчити розуміння процесів в будівництві та технологіях, що будуть застосовуватися в громадських закладах, які безпосередньо пов’язані з професійною діяльністю; організація середовища обміну досвідом та набуття нових знань; розвиток аналітичного та інженерного мислення для подальшого застосування в проектній діяльності. Формування відповідального замовника, що може укласти вимоги до проєктних рішень, зібрати або організувати виготовлення вихідних даних, вести нагляд за проектом, спорудженням, експлуатацією.

Метою викладання дисципліни є формування системи знань про санітарію та гігієну як науки, опанування теоретичних основ організації санітарно-гігієнічного забезпечення готельно-ресторанних комплексів, впливу факторів зовнішнього середовища на організм працівників та відвідувачів готельно-ресторанних комплексів, основних санітарних вимог до організації технологічного процесу, санітарно-гігієнічної оцінки якості продуктів харчування, їх зберігання, основних причин та заходів профілактики харчових отруєнь.

Мета навчальної дисципліни : дати здобувачам  освіти знання про такий суспільний інститут як етика ділового спілкування. Втілюючись у правила поведінки, котрі передбачають прийняття рішень, що впливають на долю інших людей, особисту відповідальність за наслідки, зумовлені комунікативним впливом, етика ділового спілкування визначає здатність людини втілювати в життя індивідуальну професійну програму з урахуванням постійних змін у суспільних процесах.

Метою навчання є продовження формування в студентів інформаційної культури та цифрової компетентності для реалізації їх творчого потенціалу та соціалізації у суспільстві завдяки здатності до ефективного використання засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій

Метою вивчення дисципліни є формування системи знань та вмінь з організації діяльності підприємств готельного бізнесу, технологічного процесу обслуговування туристів у готелях, організації готельного сервісу. Головна мета вивчення дисципліни полягає не лише в засвоєнні студентами теоретичних основ організації функціонування підприємства готельного бізнесу на ринку, а й сприйнятті ними сфери гостинності як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни. Практичне застосування набутих теоретичних знань допоможе студентам оволодіти навиками роботи в підприємствах готельного бізнесу та відрегулювати їх успішну діяльність на ринку готельних послуг.

Метою вивчення дисципліни є формування системи знань та вмінь з організації діяльності підприємств готельного бізнесу, технологічного процесу обслуговування туристів у готелях, організації готельного сервісу. Головна мета вивчення дисципліни полягає не лише в засвоєнні студентами теоретичних основ організації функціонування підприємства готельного бізнесу на ринку, а й сприйнятті ними сфери гостинності як невід’ємної частини сфери туризму України, яка набуває все більшого значення в економічному житті країни. Практичне застосування набутих теоретичних знань допоможе студентам оволодіти навиками роботи в підприємствах готельного бізнесу та відрегулювати їх успішну діяльність на ринку готельних послуг.

Метою дисципліни є формування уміння, навички щодо загальної професійної і фахової підготовки за напрямками діяльності (інформаційно-творчої, соціально-психологічної, інформаційно-комунікаційної, інформацйно-управлінської, аналітичної, культурної, інформаційно-соціалогічної) а також розширити та поглибити знання студентів в облатсі теорії і практики міжнародних відносин 

Мета вивчення дисципліни є ознайомлення студентів із теоретичними основами інноваційного менеджменту в готельно-ресторанній справі, розроблення та запровадження інноваційного готельного та ресторанного продукту,використання  іноваційних технологій у його формуванні, у обслуговуванні гостей в закладах сфери гостинності; застосування нових інформаційних технологій комплектування, просування та продажу готельного та ресторанного продукту; формування знань щодо до новітніх механізмів та методів управління міжнародними та вітчизняними підприємствами сфери гостинності.

Формування, розвиток та поглиблення загальних і фахових компетентностей в галузі виробництва харчової продукції в закладах ресторанного господарства із широким доступом до працевлаштування.

Формування у студентів професійних компетентностей щодо організаційних, нормативно-правових питань управління якістю, створення і впровадження систем управління якістю (СУЯ), принципів ефективного їх функціонування, методів контролю та оцінювання рівня якості, уміння й навичок застосування загальнотеоретичних засад для розв’язання конкретних завдань щодо контролю, забезпечення, підвищення та управління якістю продукції і послуг готельно-ресторанного господарства.

Графіки та розклади

Графік ліквідації академічної заборгованості на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік консультування викладачів на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік проведення відкритих занять на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік презентації та консультування щодо вибору освітніх компонентів на  2023-2024 навчальний рік

Translate »