Back

Використання сучасних інноваційних та інформаційних технологій навчання як засобу формування ключових предметних компетентностей і забезпечення високої якості освіти

Викладацький склад циклової комісії

До складу циклової комісії входять як досвідчені викладачі так і перспективна молодь:

Навчальні дисципліни

Навчальна дисципліна «Алгебра» знайомить слухачів з основними поняттями алгебри, різними методами доведення тверджень, вчить використовувати алгебраїчні структури в абстрактних та прикладних задачах. Дана дисципліна належить до переліку обов’язкових навчальних дисциплін. Формує здатність використовувати системний аналіз для вирішення задач технічних, економічних, соціальних, екологічних та інших складних систем, будувати математично коректні моделі статичних та динамічних процесів. Надає змогу подавати математичні міркування та висновки з них у формі, придатній для цільової аудиторії, а також аналізувати та обговорювати математичні міркування інших осіб, залучених до розв’язання тієї самої задачі.

Метою викладання дисципліни “Вища математика” є надання здобувачам освіти фундаментальних знань з математики, які дозволяють у подальшому засвоювати спеціальні дисципліни, що базуються на математичних поняттях, формування базових математичних знань для розв’язування певних прикладних економічних та інших задач у професійній діяльності; логічного і аналітичного мислення та математичного формулювання економічних задач, вмінню застосовувати математичні методи для дослідження економічних процесів і прийняттю оптимальних рішень та оптимізації організаційних процесів.

Однією з основних змістових ліній шкільного курсу геометрії є лінія геометричних фігур, елементи якої починають розглядатися ще у молодшій школі, і яка пронизує увесь шкільний курс математики. Традиційно найскладніше сприймається учнями просторові фігури (тіла) та пов’язані з ними характеристики. До причин, що викликають труднощі на початку вивчення просторових фігур, науковці відносять, насамперед, погано розвинені просторові уявлення і уяву. У результаті вивчення дисципліни студенти повинні знати основні поняття та твердження з програмного матеріалу курсу «Геометрії»; вміти використовувати вивчений матеріал при розв’язуванні конкретних задач, застосовувати теоретичні знання на практиці. Завданнями дисципліни «Геометрія» є забезпечення оволодіння учнями мовою геометрії, розвиток просторового уявлення, умінь виконувати геометричні побудови; формування знань про основні геометричні величини (довжина, площа, об’єм), способи їх знаходження для просторових фігур, формування умінь застосовувати здобуті знання у навчальних і життєвих ситуаціях.

Оптимізація реальних систем завжди пов’язана з ефективним управлінням ними, то можна сказати, що дослідження операцій — це дисципліна, що займається розробкою і практичним застосуванням ефективного управління різними організаційними системами. Методологія дослідження операцій має такі суттєві компоненти: системний аналіз попереднього стану роботи системи, побудова математичної системи моделі, математичні методи оптимізації роботи системи. Предметом навчальної  дисципліни “Економетрія” є кількісне оцінювання залежностей між економічними показниками деякого економічного об’єкту (процесу) – розробка економетричних моделей та їх використання у дослідженні і управлінні економічними системами.

Предметом навчальної дисципліни “Економетрія” є кількісне оцінювання залежностей між економічними показниками деякого економічного об’єкту (процесу) – розробка економетричних моделей та їх використання у дослідженні і управлінні економічними системами.

Метою викладання навчальної дисципліни «Інформатика» є: формування у студентів теоретичної бази знань з інформатики; формування знань про склад інформаційної системи, апаратне та програмне забезпечення інформаційної системи; формування умінь і навичок ефективного використання сучасних комп’ютерноінформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у студентів основ інформаційної культури та інформатично-комунікативної компетентності.

Метою викладання навчальної дисципліни «Інформатика та комп’ютерна техніка» є формування у студентів теоретичної бази знань з інформатики, умінь і навичок ефективного використання сучасних комп’ютерно-інформаційних технологій у своїй діяльності, що має забезпечити формування у студентів основ інформаційної культури та інформатично-комунікативної компетентності.

Метою дисципліни є формування системи знань з комп’ютерного діловодства та практичних навиків роботи з прикладним програмним забезпеченням. Надання теоретичних знань, пов’язаних з роботою з програмами офісного пакету Microsoft Office. Мати уявлення про основні тенденції розвитку сучасних інформаційних технологій. Надання теоретичних знань, пов’язаних з питаннями та принципами робот у пакеті Microsoft Office: у текстовому редакторі Word та електронними таблицями Excel.

Для успішної участі в сучасному суспільному житті особистість повинна володіти певними прийомами математичної діяльності та навичками їх застосувань до розв’язування практичних задач. Значні вимоги до володіння математикою у розв’язуванні практичних задач ставлять сучасний ринок праці, отримання якісної професійної освіти, продовження освіти на наступних етапах. Основне завдання дисципліни «Математика» полягає в тому, щоб озброїти здобувачів фахової передвищої освіти основами математичних знань, вмінь та навичок в об’ємі, необхідному для їх повсякденної діяльності, для засвоєння спеціальних предметів, а також для подальшого підвищення кваліфікації шляхом самоосвіти.

Мета курсу полягає у формуванні розвитку логічного і алгоритмічного мислення, вивченні основ математичного апарату, який необхідний для розв’язання теоретичних і практичних задачтехніки, підвищитизагальний рівень математичної культури

Фізика та астрономія є фундаментальними науками, що вивчають загальні закономірності перебігу природних явищ, закладають основи світорозуміння на різних рівнях пізнання природи і дають загальне обґрунтування природничо-наукової картини світу.

Мета дисципліни – формування системи теоретичних знань і практичних навичок з основ імовірнісно-статистичного апарату, вмінь працювати з основними ймовірносними моделями, опанування основними методами математичної статистики

Графіки та розклади

Графік ліквідації академічної заборгованості на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік консультування викладачів на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік проведення відкритих занять на I семестр  2023-2024 навчальний рік

 Графік презентації та консультування щодо вибору освітніх компонентів на  2023-2024 навчальний рік

Translate »